BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 22, 2009

今天和平常一样..八点多就起来了..去上网,可是上到一半却断线了..讨厌讨厌!下楼做功课,一面做一面sms,可是sms到一半,电话又没钱了..我就sms茵咯,因为要叫他帮我进钱..当我一send msg出去时,才看到那时候是八点多..他还在睡觉的叻``死咯!几怕她妈我啊``不过到最后他还是没骂..嘻嘻``
下星期我不要去这个music class了,闷到啊!根本就没做什么``老师又没教东西``有够无聊``!!琪很好笑咯..他的生日还在很久很久,可是他却一直讲要吃tiramisu的蛋糕..等你生日是我才买给你啦``
竟然有人在话语学会的部落板那边写sohai泉兴?!哇!你的罪人了啦!包括得罪我和惠仪!!没礼貌的人!!读多点道德啦!不过..看你这副样子,读不读也是一样的啦``无聊人~~

9 comments:

Andrew Lam said...

不要为那种混蛋生气啦。不值得
但我好像没听过你骂脏话neh
哈哈

wanyee said...

i also got go thr see,haha,really lo`give ppl say soxxx,dai sei

礼沅 said...

不要生气啦,
生气就会起皱纹,
那就会不美的咯,
开心点,
别理他啦。。。

Linkin Park said...

Holy Jesus Crap,
Are u really is rudely girl,
or are u boy??
Althought i am from East Afrika,
but there no one will scolding f**k and what so***,
please please don don scold again,please!!!

礼沅 said...

excuse me...
she can said wat she 1 2 said,
cox here is malaysia,
not east afrika,
so no nid u mind...

& i think u r not from east afrika,
u r from tanjung malim,
u r her enemy,
so only u say so...

Linkin Park said...

ok,u win!!!You are intelligent guys!!!
i say sorry to her!!!
My bad!!!
& i am not her enemy!!!!
I just don like girl scolding bad word,sorry!!!
All is my wrong,please forgive me!!!

礼沅 said...

u no nid 2 say sorry 2 me,
u jus nid 2 say sorry 2 her,
cox i don like ppl say my fren,
i also don like 2 see my fren 2 b not happy...

Linkin Park said...

ok,i hope your friend hapily every day!!!

礼沅 said...

i hope so too...